alltiallt

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Åldersgräns på Musik?

Av Viki - 23 november 2012 18:17

Har tänkt på att One Direction är väldigt populäre bland unga, i min ålder. Också bland artonåringar. Tar man The Wanted - som för tillfället är min favorit - så säger en del att man "ska vara minst tretton" för att lyssna på dem, eller gilla det.
 Stopp.

Är det åldersgräns nu för att gilla någon känd? Eller, rättaresagt vad dem gör. Likadant som jag skulle säga "Man borde vara tretton, minst frö att lyssna på Justin Bieber." vad har åldersgräns med det att göra? Okej, hade dem sjungit om något speciellt - eller omd et är en film = Något man inte borde se, så okej. Då förstår man. Men The Wanted sjunger inte om något åt det hållet? Även om filmer och sånger är något man itne borde höra, man gör det själv. 
 

Nå, vad tycker ni?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viki - 22 januari 2013 18:00

Oh Gud. Känns som om jag står naken ute i snön, trots alla kläder jag har på mig. Har sjukt ont i magen, känns som jag ska spy när som helst. Sedan har jag det där huvudet. Har en kastrull framför mig i fall att. Det kan inte bli bättre...  ...

Av Viki - 16 januari 2013 18:26


Jag hatar att bygga hus. Det är så tröttsamt. Hur ska jag då orka göra något eget hus? Ja, ja en evig fråga. Bestämde mig nyss för att försöka bygga ett hus. Först ska jag bara bestämma hur  huset ska se ut. Varför inte då göra en ritning?   Tror att...

Av Viki - 15 januari 2013 20:35

Rösta på bästa gruppen! Svenskanra har något att vara stolta över, Swedish House Mafia! Även om One Direction leder, och The Wanted kommer bakom... Rösta själv Här!    ...

Av Viki - 14 januari 2013 16:57

Inte en av de värsta dagarna. Men en av de dagarna då jag har ont. Trampade fel påväg ut från skolan. Visade sig att jag stukade den där foten... Hur ska jag då komma hem? Upp för en hemskt backe, med hål och som är så ojämn. Sms:ade en kompis om hon...

Av Viki - 7 januari 2013 20:51

Skulle ta bilder på min barnutmaning i The Sims 3. Vad händer? Jo, spelat stängs av! Åh! Detta är inte mn dag idag. Blir dagen lika hemskt imorgon, dör jag. Jag loggas till och med ut ur bloggen!Jaja. Bjuder på en gammal simsbild. Eller två... kanske...

Translate

Presentation


Jag är då Viki. Jag är tolv år. Sims, djur, datorn, läsa och skriva tar upp större delar av mitt, trevliga, intressanta liv. Intressant, verkligen ja...

Sök i bloggen

Omröstning

Nyår - hur firade du?
 Raketer
 Mysstund hemma
 Fest

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards