alltiallt

Alla inlägg under november 2012

Av Viki - 30 november 2012 19:08

"Allt började med att Max la upp en bild på sin twitter från AMAs efterfesten tillsammans med Usher. Zayn kommenterade"geek" och Max svarade lite skämtsamt, vilket alla trodde att hela konversationen handlade om. Men Zayn fortsatte mer och mer fräcka tweets och påpekade bl.a The Wanteds röster och kallade dem wannabes. Tom la sig in i konversationen, ställde upp för Max och gjorde en kommentar om Zayns hår, och Louis la sig även i det hela men mera på deffensiven än vad TW va. Allt slutade med att Zayn kallade Max "Chlamydia boy"klamydiapojken."

Jag skrev INTE detta. Texten är helt från TheWantedSweden.

Men. Ja. Jag har blivit lite väl intresserad av bråket. Hela började skämtsamt, men fortsatte inte så...

Av Viki - 26 november 2012 16:44

Det är precis vad min nya familj försökte göra. En sim. Första gången jag fick ett svar. Fantastikst svar... 


 

Av Viki - 25 november 2012 03:32

Hon kämpar sig fram. Långt fram i det svarta ser hon något som lyser. Det drar henne till sig. Hon orkar inte, men kämpar. Det är för långt bort. Hon ser inget. Allt är svart. Allt utom ljuset. Som dem svartaste molnen omslutit jorden, och solen kämpar för att lysa. Det var så det var.
 Flickan kämpar sig fram. Ögonen tåras. Hon är trött och matt. Hon kan inte komma fram. Detta ljus tvingar henne framåt, medan mörkret tvingar henne bakåt. Hon vill ge upp. Men det går inte. Hon känner sig dragen, som en magnet. 
 Hon kan se det. Ljuset är runt, rund som en boll. Kanterna är suddiga. Salta tårar rinner ner för hennes bleka kinder. Allt är suddigt. Till och med ljuset. Men ljuset är bara några meter bort. Hon tar ett steg, och steg. Kroppen är matt, och protesterar mot hennes vilja. Hon vill falla ihop och gråta. Hon vill dö.
 Ljuset. Så nära. Hon blundar, och tar steg. Stegen är släppande. Hon tvingar kroppen fram. Ljuset. Så nära. Så nära... 
Det omsluter henne. Hon ser inget. Allt är ljust. För ljust. Det sticker i ögonen. Hon blundar. Det är varmt. Det avtar, och hon öppnar ögonen. Allt är vitt. Moln. Fluffiga, vita moln. Hon kollar sig öfrvånat omkring. Hon känner en extra tyng på ryggen. Hon kollar bakåt.
 Flickan har ett par vingar. 
 Flickan är en ängel. 


 

Fokuserar man på ljuset, blir det suddigt. Right? 

Av Viki - 25 november 2012 00:32

Mini bildbomb. Det vill säga tre bilder. Funderade på att skapa en historia. Men det blev nej. Jag hade ändå fått tre bilder... Så varför inte använda dem? 


 

Taylor Lorence och Star Jack, "Jack"


 
Alex O'Leave och Något namn

 

 


Heather Oliver och Dixi

Av Viki - 25 november 2012 00:31

Ja. Min ridläare tipsade om vart jag kunde leta efter en medryttarhäst. Så jag skrev något kort om mig själv. Vet ni hur svårt det var? Åh, inser hur blyg jag är. Övervägde det ena efter det andra. Sedan skickade jag det. Åh. Jag måste vara en av dem blygaste. Någonsin. 

Av Viki - 24 november 2012 00:23

Man kan ju få det av en del - som av drog.
 Men, man kan få det på ett annat sätt. Väldigt läskigt, faktiskt... Läste det på Tumblr.
 Ställ dig framför en spegel. Tänk på någon du gillar. Eller något du gillar. Till exempel hundar. Tänk på en hund du gillar. Alltså, tänker du på något, eller någon du gillar, blir pupillerna större. Man kan även utnyttja det. Man kan ställa sig framför en person. Tänker den personen på en, blir pupillerna större... 

Av Viki - 23 november 2012 18:17

Har tänkt på att One Direction är väldigt populäre bland unga, i min ålder. Också bland artonåringar. Tar man The Wanted - som för tillfället är min favorit - så säger en del att man "ska vara minst tretton" för att lyssna på dem, eller gilla det.
 Stopp.

Är det åldersgräns nu för att gilla någon känd? Eller, rättaresagt vad dem gör. Likadant som jag skulle säga "Man borde vara tretton, minst frö att lyssna på Justin Bieber." vad har åldersgräns med det att göra? Okej, hade dem sjungit om något speciellt - eller omd et är en film = Något man inte borde se, så okej. Då förstår man. Men The Wanted sjunger inte om något åt det hållet? Även om filmer och sånger är något man itne borde höra, man gör det själv. 
 

Nå, vad tycker ni?

Av Viki - 19 november 2012 20:12

...När ens kompisar sitter vid bordeti matsalen, och pratar om hur ful en kille är. Suck. Bara för att man inte gillar en person, för att han varit äcklig, ska man inte sjunka så lågt? Han fick byta klass på grund av det. Men ja... 

Translate

Presentation


Jag är då Viki. Jag är tolv år. Sims, djur, datorn, läsa och skriva tar upp större delar av mitt, trevliga, intressanta liv. Intressant, verkligen ja...

Sök i bloggen

Omröstning

Nyår - hur firade du?
 Raketer
 Mysstund hemma
 Fest

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards